Baldızımdan Nasıl Kurtulabilirim?

 


Merhabalar, sizlere daha önce başımdan geçen bir baldız hikayesini anlatmak istiyorum. Yıllar önce bir sevdiğim kız vardı. Kendisi ile ciddi düşünüyor ve birlikteliğimi de ona göre sürdürüyordum. Kız arkadaşım o kadar çok kıskanç ki anlatamam size. Yanımda bir kız görse hemen tripler, sonra da küsmeler derken o dönemleri atlatabilmenin en iyi yolu ciddi bir adım atmak olduğuna karar vermiştim.

Seviyorum tabi bir yandan da. Aileleri tanıştırmak için bir araya geldik. Aileler tanışma sırasında kız kardeşini görmemiştim. Çünkü tanışmaya gelmemişti. Her neyse aileler bir araya geldi, tanıştı. Artık kız arkadaşım ile çok daha rahat gezmelere başlamış, birlikte sürekli aktivitelere katılmalara başlamıştık. Okul hayatımın bitmesi ve yeni bir işe başlangıç yapmam ile birlikte nişan yapmak adına ailelerin tekrar bir araya gelmesi adına gün almıştık. Neyse daha fazla uzatmadan konuya direk gireceğim. Ben ve ailem aynı zamanda aile dostlarımız ile birlikte sevdiğim kızı ailesinden istemek için evlerine gittik. Tabi isteme olacağı için kız arkadaşımın da akrabaları gelmişti. Herkes tarafından büyük bir ilgiyle karşılandım. Çok ta sevilir bir damat olacağımı düşünmeye başladım. Kız arkadaşım teker teker akrabaları ile tanıtmaya başladığında, baldızım yani kız arkadaşımın kardeşiyle de tanışmış oldum. Eli elime değdiğinde sanki bir elektrik çarptı. Oda bu andan çok etkilenmişti. Sanki o an birbirimize çekilmiş gibiydik. İlk defa görmüş olmama rağmen ona o an bir an içim eridi ve ondan da sanki bu etkiyi almıştım. 

Kız isteme işi tamamlanmış ve fotoğraflar çekilmeye başlamıştı. Artık herkes eğlence halinde ve kendi aralarında sohbetlere çekilmeye başlamıştı. Birbirlerini daha iyi tanımak adına keyifli sohbetler ettiği sırada ben nişanlımdan banyonun yerini sordum. Nişanlımda banyonun yerini gösterdi ve o sıcak ortamdan biraz olsun uzaklaşmak elimi yüzümü yıkamanın iyi geleceğini düşündüm. Banyoda tam elimi yüzümü yıkarken birden banyoya nişanlımın kardeşi Ayşe içeriye girdi. Sus diyerek birden benimle birlikte öpüşmeye başladı. Çılgınlar gibi öpüşüyorduk. Teni tenime değdiğinde iyice ateşlenmiş ve büyülenmeye başlamıştım. Tabi bir risk vardı. Nişanlımın ailesinin evinde, nişanlımın kız kardeşiyle banyoda sevişmeye başlamıştık. Yakalanma korkusuyla ecel terleri dökerken, baldızım seni istiyorum demesine karşılık vermek ya da karşılık vermemek adına ikilemde kaldım. 

Daha fazla banyoda vakit kaybetmemek adına sonra görüşelim diyerek üstümü başımı topladım ve salona geçtim. Nişanlım bana kurabiye getiriyor yanıma oturuyor, koluma giriyor sevgisini gösteriyordu. Karşısında oturan baldızımda ara ara gözlerimin içine bakarak adeta gözleri ile beni kesiyordu. Ogün neredeyse bitmedi. En sonunda evlere dağıldık. Bende arkadaşlarımla bu olayı kutlamak adına evden ayrıldım. Saat yanlış hatırlamıyorsam 02-03 sularıydı. Bilmediğim bir numaradan aranıyordum. O saatte telefon neden çalar ki? Ya ölüm kalım ya da acil bir durum vardır diye telaşlı bir şekilde telefonu açarak ince bir kadın sesiyle karşılaştım. Arayan baldızımdı. Uyuyamamış ve benimle her ne olursa olsun bu saatte görüşmek istediğini söylemişti. Arkadaşlarımla eğlence de olmama rağmen böyle bir durumda nasıl onunla buluşma gerçekleştirebilirim diye düşünürken, arkadaşlarımdan yorgun olduğumu ve müsaade isteyerek onlardan ayrıldım. Baldızda gece vakti evden kaçmış oturdukları binanın köşesinde benim gelmemi bekliyordu. Arabayla gelir gelmez birden arabaya bindi ve oradan hemen tenha bir yere geçtik. Arabanın durmasıyla birlikte sevişmeye başladık. 

Bunun doğru olmadığını söylesem de, engel olamıyor kendime her ne kadar çekmeye çalışsam dahi çare olmuyordu. Böylesine azgın bir baldızımla neler yapacağımı bilmiyordum. Artık sürekli olarak kaçamak kaçamak görüşüyor, gizli birliktelikler sağlamaya başlamış olduk. Bildiğiniz karı koca gibi olmuştuk. 

Gel zaman git zaman derken evlenme zamanımız gelmişti. Henüz nişanlımla birlikte olmamışken, baldızımla resmen karı koca gibiydik. Baldızım, ablasından beni kıskanıyor. Bende nişanlıma bu durumu çaktırmamaya çalışıyordum. Nihayet evlendik ve gerdek odasında eşimle birlikte olmanın huzuru içerisinde iken baldızım tarafından tahrik edici fotoğraflarla kanter içerisinde kalmıştım. Eşim durumu anlamaması adına farklı şeyler ifade ediyordum. Gündüz vakti evimizin zili çaldığında karşımda sinirli bir baldız gördüm. Ablamı elimden aldın diyerek yalandan bir sitem eden baldız , eşimin de gururunu okşayan cümleleri ile evimize girmişti. Eşim her yanımızdan ayrılışında baldızım tarafından resmen tacize uğramaya başlamıştım. Bu işe artık bir nokta koymam gerekiyordu. Nasıl koymam konusunda da bir fikre sahip değilim. Ne yapsam ne etsem başıma musallat olan bir baldız var. 

Evet arkadaşlar sizlere bu hikayeyi anlattım. Yaşamış olduğum bu olaylardan nasıl kurtulabilirim bana fikirlerinizi yazmanızı istiyorum. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Arkadaşımın Annesi ile Fantezi Dolu Anlarım